Søg kursus
Kursus

ITIL 4 Foundation (peoplecert)

DICT Solutions, Online
Længde
2 dage
Pris
9.849 DKK
Næste startdato
14 oktober, 2024 (+8 startdatoer)
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Engelsk
Længde
2 dage
Pris
9.849 DKK
Næste startdato
14 oktober, 2024 (+8 startdatoer)
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Engelsk
Fra 9.849 DKK / Person

Startdato

Vælg mellem 8 startdatoer

14 oktober, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

23 oktober, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

2 november, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

18 november, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

9 december, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

16 december, 2024

  • Online
  • Online
  • Engelsk

8 januar, 2025

  • Online
  • Online
  • Engelsk

22 januar, 2025

  • Online
  • Online
  • Engelsk

Kursusbeskrivelse

ITIL 4 Foundation (peoplecert)

ITIL 4 Foundation kurset er det første logiske skridt inden for ITIL 4 certificeringsordningen. Introduktionen til ITIL med ITIL Foundation kurset sikrer, at kandidater kan se på IT-tjenesteledelse gennem en end-to-end driftsmodel for levering, oprettelse og kontinuerlig forbedring af teknologibaserede tjenester og produkter.

ITIL 4 Foundation Mål

Efter at have gennemført dette ITIL Foundation kursus:

  • Forstår du de vigtigste begreber i Service Management?
  • Forstår du, hvordan ITIL's vejledende principper kan hjælpe en organisation med at implementere og tilpasse Service Management?
  • Har du indsigt i de fire dimensioner af service management?
  • Forstår du formålet med og komponenterne i ITIL serviceværdisystemet?
  • Har du indsigt i serviceværdikædens aktiviteter, og hvordan de hænger sammen?
  • Kender du formålet med og nøglebegreberne i 15 ITIL-praksisser?
  • Forstår du de 7 ITIL-praksisser?

ITIL 4 Foundation Emner

  • Introduktion til ITIL 4
  • IT-tjenesteledelse i den moderne verden
  • Om ITIL 4
  • Strukturen og fordelene ved ITIL 4-rammen
  • De vigtigste begreber i service management
  • Værdi og værdisamskabelse
  • Organisationer, tjenesteudbydere, serviceforbrugere og andre interessenter
  • Produkter og tjenester
  • Serviceforhold
  • Værdi: resultater, omkostninger og risici
  • De fire dimensioner af service management
  • Organisationer og mennesker
  • Information og teknologi
  • Partnere og leverandører
  • Værdistrømme og processer
  • Eksterne faktorer
  • ITIL serviceværdisystemet
  • Oversigt over serviceværdisystemet
  • Muligheder, efterspørgsel og værdi
  • De vejledende principper for ITIL
  • Styring
  • Serviceværdikæden
  • Kontinuerlig forbedring
  • Praksisser

Du kan finde mere information om ITIL 4 i de følgende bilag:

  • ITIL 4 Matrix
  • Videoen om ITIL 4 Foundation på media
  • Flyeren om ITIL 4 på media

Målgruppe

ITIL 4 Foundation målgruppe ITIL Foundation-certificeringen er primært rettet mod fagfolk, der starter med Service Management, ITSM-ledere og kommende ITSM-ledere, fagfolk, der arbejder i andre dele af IT (digital, produkt, udvikling) med en stærk grænseflade til levering af IT-tjenester, samt ITIL-fagfolk, der ønsker at opdatere deres viden.

Pris

Undervisningspris: 6.416 kr. 

Undervisningsmateriale: 1.119 kr. 

Eksamen: 1.938 kr. 

I alt: 9.437 kr. 

Evalueringer

Gennemsnit 5

Baseret på 5 evalueringer
Evalueringer offentliggøres i henhold til vores evalueringpolitik.
Evaluer udbyderen her!
Lambert Snellinx
5/5
26 jun 2024

I give everything a 10: the course material, the training itself and the teacher who has a lot of knowledge and was able to convey this excellently. The course material was well...

Vis alt
V. Aristova
5/5
26 sep 2023

Practical examples that really helped to understand theory. How the teacher was interested and open to discuss our work experience. How patient and prepared he is. Teacher was v...

Vis alt
Nic de Vuyst
5/5
26 sep 2023

The trainer was really good. Exceptional knowledge of the content. He clearly knew what and how to teach. Highly motivated and good presentation skills. Would recommend this to ...

Vis alt
DICT Solutions
Verrijn Stuartweg 1a
1112 Diemen

D-ICT (Interim Management Consultancy Training Secondment) Solutions er en uddannelses- og rådgivningsspecialist inden for ledelse, rådgivning, implementering og ledelse af IKT-organisationer, IKT-processer og IKT-projekter.D-ICT Solutions bliver ofte "typecastet" som eksperten inden for Agile Scrum, ITIL®, PRINCE2®, men giver også undervisning...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret