Diplomuddannelser
Ingen anmeldelser

Service Excellence Leadership Academy (SELA)

CBS Executive Fonden, i Frederiksberg
Længde
24,5 dag
Pris
109.950 DKK ekskl. moms
Næste startdato
5 september, 2023 Se detaljer
Uddannelsesform
Holdundervisning
Uddannelsens hjemmeside
Længde
24,5 dag
Pris
109.950 DKK ekskl. moms
Næste startdato
5 september, 2023 Se detaljer
Uddannelsesform
Holdundervisning
Uddannelsens hjemmeside
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge CBS Executive Fonden?

Højt akademisk niveau

Praksisorienteret, anvendelig viden

Unikke netværksmuligheder på tværs af brancher og sektorer

Startdato

1 tilgængelig startdato

5 september, 2023

  • Holdundervisning
  • Frederiksberg

Kursusbeskrivelse

Service Excellence Leadership Academy

Service Excellence Leadership Academy (SELA)

En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. 

Service og lederskab som differentiatior

Ønsker du og din virksomhed at styrke service excellence gennem integreret ledelses- og forretningsmæssig udvikling, innovation og kundeorientering? Med dette lederudviklingsforløb sættes der fokus på at udvikle ledelsestilgange, som har til formål at styrke servicekulturen og skabe konkrete varige resultater gennem Action Learning (AL) og co-creation med både egen organisation og kunder.

Kursets indhold

Uddannelsen løber over 12 måneder med 27 uddannelsesdage og 6 AL-møder, som foregår ude i jeres virksomheder. På de første 3 moduler har vi fokus på din ledelsesmæssige udvikling, service- og forandringsledelse.

Du får lavet to 360 graders målinger, en fra uddannelsesstart og en sidst i forløbet, hvor der er fokus på den udvikling og de forandringer, der er sket for dig undervejs i uddannelsen. Vi inddeler jer i Action Learning grupper med 5-6 personer i hver. Med denne gruppe mødes du 6 dage ude i jeres respektive virksomheder sammen med en proceskonsulent. Du kan læse mere om den erfaringsbaserede udviklingsmetode Action Learning ved at downloade pdf'en øverst på denne side (er tilgængelig snarest).

På de sidste tre moduler er der fokus på den forretningsmæssige udvikling med følgende temaer: servicestrategier, strategisk kundeudvikling, kunderejsen,forretningsudvikling, serviceinnovation og værdiskabelse. Uddannelsen afsluttes med en eksamen med udgangspunkt i det konkrete forretningsmæssige projekt fra din egen organisation.

Uddannelsen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og forskningsbaseret undervisning med førende professorer fra Copenhagen Business School, Stanford, University of Southern California og Berkeley University samt inspirationsindlæg m.m. fra innovationseksperter, danske topledere m.fl. Et modul afholdes i Nordtyskland og et i Californien.

Dit udbytte

Du vil opleve en synlig personlig og ledelsesmæssig udvikling, der skabes gennem læring fra modulerne og Action Learning, som foregår ude i hinandens virksomheder. AL-møderne giver mulighed for at benchmarke din egen ledelsesmæssige udvikling, hvor dine medarbejdere, kollegaer og chefer involveres i de udviklende processer vedr. 360 g analysen.

AL-gruppen er med til at give feedback og sparring samt se med ”friske øjne” udefra på dine ledelsesmæssige mål og udfordringer. Du får dermed rig mulighed for at etablere og opbygge nye relationer og et stærkt netværk med deltagere fra andre organisationer.

Du vil få konkrete kompetencer i, hvorledes kundedreven innovation og forretningsudvikling kan skabe værdi igennem et tæt samspil med kunderne, der omsættes i konkrete tiltag bl.a via kundeworkshops på et af modulerne

Du vil opnå en dybdegående læring og dokumenteret effekt gennem intensivt Action Learning-baseret projektarbejde med virksomhedens udfordringer, der sikrer tæt forankring og samspil med egen organisation og kunder samt værktøjer til, hvordan du kan arbejde bevidst med kulturen, så den understøtter virksomhedens strategi.

Steder

Dette kursus strækker sig over 24,5 dage, og der vil være undervisning på følgende lokationer:

  • Frederiksberg, Danmark. 
  • Berkeley University, California.
  • Stanford University, California.

Målgruppe

Service Excellence Leadership Academy (SELA) er for dig, som ønsker en personlig og faglig udvikling med værdiskabelse indenfor forretningsudvikling og service excellence. Du har mindst 5-10 års erhvervserfaring, heraf mindst 3-5 år i en chefstilling (leder af ledere eller leder af specialister).

Video

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Service Excellence Leadership Academy (SELA)
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser
CBS Executive Fonden
Porcelænshaven 22
2000 Frederiksberg

Kompetenceløft og ledelsesudvikling med CBS Executive

CBS Executive har mere end 20 års erfaring i at udvikle forskningsbaserede ledelseskurser og uddannelsesforløb for ledere og specialister i både offentlige og private organisationer.   Deltagerne undervises primært af forskere og professorer fra CBS kombineret med praktikere fra erhvervslivet, som...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret