Er du HR medarbejder? Og vil du gøre os klogere på dine største udfordringer, når det kommer til kompetenceudvikling? Svar på vores korte survey her

Søg kursus

Marketingagilitet og Kundeindsigt

CBS Executive Fonden, i Frederiksberg
Længde
2 dage
Pris
12.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
18 august, 2025 Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Længde
2 dage
Pris
12.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
18 august, 2025 Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning

Fremragende Kundekontakt

Hvorfor vælge CBS Executive Fonden?

Højt akademisk niveau

Praksisorienteret, anvendelig viden

Unikke netværksmuligheder på tværs af brancher og sektorer

Startdato

1 tilgængelig startdato

18 august, 2025

  • Holdundervisning
  • Frederiksberg

Kursusbeskrivelse

Marketingagilitet og Kundeindsigt

Skab vækst og konkurrencedygtighed gennem en kundecentreret markedstilgang, hurtige feedback-loops og datadrevne beslutninger.

Introduktion

Den accelererende digitale transformation har potentiale for fundamentalt at ændre kundeinteraktioner med de rigtige forretningsmodeller og forretningsstrategier. Hertil kommer, at forbrugerne er blevet mere krævende og deres adfærd mere volatil, uforudsigelig, og kompleks . Kort sagt kræver det en kritisk vurdering af ens strategiske tilgang til markedet såvel som en dyb kundeindsigt hvis man skal udnytte de digitale muligheder optimalt.

Marketing agilitet er evnen til hurtigt at forstå og tilpasse sig markedets behov og tilpasse sine indsatser efter dette. Det kræver evnen til at indsamle og analysere data, dele viden internt og anvende dette proaktivt i markedet. Det kræver indsigt i kundernes mindsets – men også ens eget!

Indhold

På kurset vil du derfor arbejde med:

• Hvordan dit mindset kan påvirke markedsinteraktionen

• Hvordan du kan trække på teknologier for at etablere hurtige feedback-loops med markedet

• Hvordan du organiserer anvendelsen af kundeindsigter og sikrer, at de rette medarbejdere har den rette information og bemyndigelse

• Hvordan du optimerer kundeoplevelser og reducerer friktionspunkter.

Udbytte

Efter at have deltaget på kurset, vil du have opnået:

• Bevidsthed om dit dominerende mindset i forhold til teknologi, data og kunder

• Værktøjer til at optimere anvendelse af data om kunder og marked

• Værktøjer til at arbejde med forandringer i din organisations kundeflade og skabe hurtigere resultater

• Forstå sammenhængen mellem markedsstrategi og ny teknologi – som fx AI

• Værktøjer til at sikre forandring og forankring i organisationen

• Udfordre vanetænkningen med et fokus på væksttænkning.

Målgruppe

  • Executives
  • Managers
  • Senior Leaders

Pris

DKK 12.500,00

Kompetenceløft og ledelsesudvikling med CBS Executive

CBS Executive har mere end 20 års erfaring i at udvikle forskningsbaserede ledelseskurser og uddannelsesforløb for ledere og specialister i både offentlige og private organisationer.   Deltagerne undervises primært af forskere og professorer fra CBS kombineret med praktikere fra erhvervslivet, som...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret