Kursus
Ingen anmeldelser

Skab unikke kundeoplevelser

Casparij, i Danmark
Længde
Kontakt for info
Næste startdato
Kontakt for info om pris og lokation Se detaljer
Uddannelsesform
Firmakursus
Længde
Kontakt for info
Næste startdato
Kontakt for info om pris og lokation Se detaljer
Uddannelsesform
Firmakursus
Få mere information om kurset

Startdato

1 tilgængelig startdato

Kontakt for info om pris og lokation

  • Firmakursus
  • Danmark

Kursusbeskrivelse

Skab unikke kundeoplevelser - med afsæt i en bevidst virksomhedskultur

Konkurrencen på de fleste markeder er mere intens end nogensinde. Mange ydelser og produkter er blevet en kommoditet, og hvis ikke vi gør os umage, løber konkurrenten måske med ordren i morgen. Der er behov for at hele organisationen er med på rejsen når det gælder levering af de unikke kundeoplevelser.

Mange virksomheder har set lyset i, at det er relationen og oplevelsen der skal holde dem i førersædet og bruger mange ressourcer på at ”designe” den perfekte kunderejse og kundeoplevelse for at tiltrække og fastholde kunderne. Nogle lykkes og andre gør ikke!

Jeres udbytte af Skab unikke kundeoplevelser

Efter foredraget/workshoppen står I tilbage med svarene på:

  • Forudsætningerne for succesfuld implementering af kundestrategier & brandkultur.

  • 3 step der forbereder og udvikler organisationen mod bedre kundeorientering.

  • Hvorfor organisation- og brandkultur samlet set er en af de vigtigste forudsætninger for fremtidens vækst.

Indhold 


Bliv klogere på hvad der skal til, og få konkrete råd til hvordan man får hele organisationen med på ”rejsen” mod en autentisk og værdiskabende kundeoplevelse. At sikre de gode kundeoplevelser er ikke længere "kun" en marketingopgave. Det er et kulturprojekt.

Foredraget er planlagt med plads til deltagernes input og inddragelse til at behandle konkrete spørgsmål og problemstillinger.

Undervisningsform 

Foredrag varer 1-2 timer og tager altid afsæt i et interview, hvor vi afdækker jeres forventninger og konkrete interesse i emnet, så vi foredraget kan drage paralleller til netop jeres hverdag.

Temaet kan også tages op som halv- eller heldagsworkshop, hvor du og dine kollegaer får arbejdet i dybden med emnet og står tilbage med konkrete handlingspunkter der giver jer det bedste afsæt for øget trivsel og bedre resultater i organisationen.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Skab unikke kundeoplevelser
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser
Casparij
Stjernegade 13

Casparij er grundlagt af Michael Casparij i 2013, og bygger på mere end 18 års erfaring indenfor salg, marketing, ledelse og forretningsudvikling i internationale organisationer. Den brændende ambition har siden etableringen været, at hjælpe ledere og virksomheder og virksomheder til...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret