Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Customer Experience Management

Børsen Uddannelse
2 dage
Kursus
København
Startdato: 02-11-2021 - København
12.500 DKK ekskl. moms

Kursusbeskrivelse

Uddannelse

Skab kundeoplevelser i verdensklasse med et kursus i Customer Experience Management

Lær, hvordan du og din virksomhed rent strategisk bør angribe det vigtige arbejde med kundeoplevelser. Forholdet mellem kunde og virksomhed er under konstant udvikling, og der kommer hele tiden nye krav og forventninger fra kunde til virksomhed. Med globaliseringen og den øgede digitalisering er det derfor essentielt, at virksomhederne kan deres strategiske håndværk med sikring af kundeoplevelser, og at de reelt formår at ”sætte kunden i centrum” - at kunden føler sig set, hørt og forstået i sit møde med virksomheden.

Kursets indhold

Uddannelsen sætter teorien fra customer experience management i dansk kontekst med en række cases fra dansk erhvervsliv, ligesom du som deltager kommer til at arbejde med praktiske cases, hvor kunderne i din egen virksomhed er i centrum. Vi fokuserer på høj grad af praktisk anvendelighed, så du på uddannelsen får et solidt grundlag for at kunne arbejde videre med at skabe kundeoplevelser i verdensklasse.

Du lærer de tre vigtige kerneområder i målet om kundeoplevelser i verdensklasse. I undervisningen arbejder vi overordnet med tre centrale emner, som tilsammen sikrer dig succes i dit strategiske arbejde med den gode kundeoplevelse og customer experience management:

  • Indsigt og analyse
  • Rammen for customer experience management
  • Proces for arbejdet med customer experience management

Dit udbytte af kurset

På denne masterclass lærer du:

  • Hvordan du og din virksomhed skal arbejde strategisk med sikring af den gode kundeoplevelse
  • At analysere, hvad tiltag har af betydning for top- og bundlinje
  • Hvordan du kan eksekvere på tiltag, der sikrer den gode kundeoplevelse i din virksomhed – hvordan gør du det let og lækkert at være kunde
  • Hvad der driver gode og dårlige kundeoplevelser
  • Hvilken rolle top- og mellemledere samt øvrige interessenter spiller i arbejdet med sikring af gode kundeoplevelser på tværs af organisationen

Din virksomheds udbytte af kurset

Din virksomhed får en medarbejder, der:

  • Har fået et solidt grundlag for at kunne arbejde strategisk og systematisk med kundeoplevelser
  • Kan analysere, hvor der er optimeringsmuligheder, der påvirker både top- og bundlinje hos virksomheden, og som ved, hvordan disse eksekveres
  • Kan styre og drive projektet med at forbedre og optimere kundeoplevelser

Målgruppe

Målgruppen for kurset i Customer Experience Management er top- og mellemledere i private og offentlige virksomheder samt medarbejdere, der arbejder med kundeoplevelser, herunder marketing, CRM og produktudvikling.

Pris

Prisen for kurset i Customer Experience Management er 12.500 kroner ekskl. moms. 

Hvorfor vælge Børsen Uddannelse?

Uddannelser er udviklet i tæt dialog med erhvervslivet

Uddannelser med høj faglighed og konkret anvendelighed

Undervisere har teoretisk og praktisk erfaring

Mød din underviser

Dine undervisere er på kurset Søren Strunk-Sørensen, senior advisor hos H&B samt Philip Telmer, senior management consultant hos H&B

  • Søren Strunk-Sørensen er senior advisor i H&B og uddannet cand.merc. i Erhvervsøkonomi & Ledelse fra CBS. Søren har stor erfaring med kundeledelse, kundestrategier og customer experience management fra 20 års virke som konsulent.
  • Philip Telmer er senior management consultant i H&B og uddannet cand.mag. i Accounting, Strategy & Control. Philip har mere end fem års erfaring som konsulent og har arbejdet med customer experience management hos både private og offentlige klienter.
  • Derudover vil du møde Tomas Lykke, partner i H&B og uddannet cand.merc. i kvalitetsledelse fra Aarhus Universitet. Tomas deltager som keynote speaker. Tomas har erfaring med customer experience management fra ti års topledelse.

Video

   

Om udbyderen

Børsen Uddannelse

Børsen Uddannelse er skabt til dig, der hver dag tager ansvar for dig selv, for andre og for din virksomhed. Børsen Uddannelse er et nyt undervisningstilbud, hvor vi kombinerer vores viden fra dansk erhvervsliv og indsigt fra ledelsesgangene med teori...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

 

Kontaktinfo

Børsen Uddannelse

Tietgensgade 35-39
1704 København

Telefon: 32143232

Få information

Udfyld formularen for mere information om Customer Experience Management

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.