Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Hvorfor vælge Avidenz A/S?
Undervisere med stor praktisk erfaring som arbejdsmiljøkonsulenter
God dialog og sparring
Kundetilpassede kurser
Startdato
Kursusbeskrivelse
Webinar: Sådan styrker I trivslen i overgangen tilbage på arbejdspladsen
Det sidste stykke tid har mange af os oplevet, at vi var nødsaget til at rykke arbejdspladsen ind i hjemmet. Det har gjort, at de fleste af os længes efter en normal dagligdag på kontoret.
Men hvordan kan vi bedst muligt holde trivslen oppe nu og hen mod genåbningen til en ny og velfungerende arbejdsdag? Det tilbyder vi nogle online virksomhedstilpassede oplæg om.
Webinarets indhold
Vi ser alle frem mod lysere tider og et samfund, der åbner igen. Vi kan, forhåbentlig inden længe, vende tilbage til en mere almindelig hverdag. At vende tilbage – ikke til det gamle, som vi kendte for et år siden – men til en ny arbejdsform er lig en forandring.
Det bliver en spændende men også udfordrende tid – nemlig en tid hvor den læring og de hensigtsmæssige arbejds- og samarbejdsformer, vi har lært under nedlukningen, fortsat skal anvendes og bidrage til trivsel, udvikling og konkurrencedygtighed i fremtiden. Vi har nemlig brug for mennesker, der trives.
Tendens til aftagende trivsel og øget sygefravær
Lige nu oplever mange virksomheder en forståelig tendens til en aftagende trivsel og øget sygefravær hos nogle medarbejdergrupper. Som følges af hjemmearbejder breder trætheden breder, mens vi alle venter på foråret. Vores opfattelse er, at mange lige nu har brug for noget ekstra opmærksomhed for at sikre trivsel og sundhed generelt.
Vi tilbyder jer derfor at afholde nogle online temaoplæg, som bidrager til trivsel på kort og længere sigt. Oplæggene inddrager i høj grad dialog med deltagerne og tilpasses netop jeres virksomheds behov.
De 3 oplæg er med følgende temaer:
1 Webinar: Trivsel, forandringer og kommunikation
- Trivsel generelt under hjemmearbejde
- Hvordan reagerer jeg, når verden og mit arbejdsliv forandrer sig? Hvordan sikrer jeg egen trivsel i det?
- Kommunikation og velfungerende teams under hjemmearbejde
2 Coaching: Trivsel
- Individuel trivselssamtale. Personlig trivsel under hjemmearbejde, hvad kan jeg selv gøre?
- Teamcoaching. Hvordan sikrer vi trivsel og velfungerende samarbejde i vores team
3 Webinar: Efter nedlukningen – tilbage til en ny velfungerende arbejdsdag
- Hvordan har tiden med hjemmearbejde udviklet vores arbejds- og samarbejdsformer?
- Hvad har vi lært, og hvordan bærer vi det bedste med ind i fremtiden?
Vil I forbedre trivslen?
Kontakt os på telefon 66 17 34 55 eller mailinfo@avidenz.dk, hvis I vil høre mere om, hvordan vi kan sammensætte et eller flere af oplæggene bedst muligt for netop jeres virksomhed.
Pris
Kontakt Avidez for mere information om pris for webinaret: Sådan styrker I trivslen i overgangen tilbage på arbejdspladsen.
Få information
Vælg dit arbejdsmiljøkursus hos Avidenz. Vi tilbyder både den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse og flere suppleringskurser inden for arbejdsmiljø og sikkerhed. Alle vores kurser afholdes af arbejdsmiljøkonsulenter med stor praktisk erfaring. Alle kurserne kan anvendes som en del af den lovpligtige kompetenceudviklingsplan for medlemmer...