Kursus

Kursus i god kundeservice

AROS Kurser, i København (+1 lokationer)
Længde
2 dage
Pris
7.900 DKK ekskl. moms
Næste startdato
29 maj, 2024 (+10 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Længde
2 dage
Pris
7.900 DKK ekskl. moms
Næste startdato
29 maj, 2024 (+10 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt

Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Startdato

Vælg mellem 10 startdatoer

29 maj, 2024

  • Holdundervisning
  • København

29 maj, 2024

  • Holdundervisning
  • Århus

14 august, 2024

  • Holdundervisning
  • Århus

21 august, 2024

  • Holdundervisning
  • København

2 oktober, 2024

  • Holdundervisning
  • Århus

30 oktober, 2024

  • Holdundervisning
  • København

27 januar, 2025

  • Holdundervisning
  • Århus

5 februar, 2025

  • Holdundervisning
  • København

5 maj, 2025

  • Holdundervisning
  • Århus

14 maj, 2025

  • Holdundervisning
  • København

Kursus i god kundeservice

Lær at yde kompetent og personlig kundeservice

Lær at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder. Det giver større kundetilfredshed, og samtidig dig selv større arbejdsglæde. På kurset får du desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, hvilket fx kan være, når du ikke kan give kunderne det, de gerne vil have.

Giv kunden en god oplevelse

Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden. Men hvad gør man så, når kunden tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå jeres kunder og blive i stand til at give dem en god oplevelse.

Udbytte

Lær hvad god kundeservice indeholder

Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.

Brug dig selv og vær ægte

Som kunde får man nogle gange en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men hvor man alligevel føler, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med kunden. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed. 

Skab tryghed og tillid

Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog.

Målgruppe

Alle, der har kontakt til kunder, brugere eller borgere, eller som er ansvarlige for kundeservice, brugerservice eller borgerservice og kommunikationen til kunder, borgere eller brugere bør deltage på dette kursus.

Udbytte

Du lærer at:

  • målrette din kommunikation, så den rammer plet
  • bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder får tillid til dig
  • forstå hvorfor kunder ikke altid gider at høre på dine forklaringer
  • kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • skabe kontakt
  • sikre kunden en god oplevelse
  • håndtere svære situationer med kunder.

Forespørgsel efter information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Kursus i god kundeservice
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.

Hvad siger tidligere deltagere på kurserne?

Gennemsnit 4,8

Baseret på 5 evalueringer
Evaluer udbyderen her!
4/5
Hanne, Region Hovedstadens Psykiatri
04 aug 2016
Kurset var af høj kvalitet

"Kurset var af høj kvalitet, og underviseren var meget kompetent. Hun brugte sine egne tips og tricks i undervisningen og virkede oprigtigt interesseret – og det virker."

5/5
Danvør, Københavns Kommune
04 aug 2016
Formidlet med en god del humor

"Underviseren var fantastisk, virkelig en af de bedre. Som underviser er hun lyttende og vurderende, og samtidig meget tålmodig. Der er ingen tvivl om, at hun er dygtig og kan s...

Vis alt
5/5
Pia Siemens Wind Power
04 aug 2016
Jeg kunne have lyttet til hende lææææænge

"Det var et super godt kursus, og underviseren var en rigtig dygtig instruktør med en masse erfaring. Jeg kunne lytte til hende læææænge. Jeg kan HELT sikkert bruge kurset både ...

Vis alt
AROS Kurser
Fredericiagade 15
1310 København K

Arbejdslivet er langt. Indimellem kræver det, at man tanker op, fornyer sig og nogle gange skifter spor. Aros Kurser styrker netop din personlige udvikling. Vi minder dig om alt det, du allerede kan – og giver dig næring til at...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret