Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Startdato
Kursusbeskrivelse
UI UX Design Bootcamp – Et unikt uddannelses- og certificeringsprogram – Projektbaseret
Opbyg en portefølje og få job som UI/UX-designer
Få en dybere viden om, hvordan du designer succesfulde digitale produkter, som kunder og publikum elsker.
- Intensiv 12-ugers uddannelse
- Mandag - fredag 15:30 - 17:00
- Spørg os om skema og datoer for næste hold!
Vigtige funktioner
- Kursus og materiale på engelsk
- Begynder til avanceret niveau
- 50+ timers interaktivt live-undervisning
- 15+ praktiske projekter i branchen
- 40 praktiske opgaver
- 100+ timers læring
- 1 års adgang til læringsplatform + optagelser af undervisningen
- Certifikat for gennemført uddannelse
Dette UI UX Bootcamp vil åbne døre. Her er hvorfor:
- Bliv en del af et designstudie - Lær på farten og fordyb dig i virkelige projekter i et designstudie.
- Førsteklasses pensum - Udviklet af branchens bedste eksperter til at gøre dig klar til arbejdslivet.
- Begynd at bygge fra dag 1 - Fremhæv din portefølje med hver opgave og casestudie i vores masterclasses.
- Den nyeste værktøjskasse til UI og UX - Opbyg en alsidig kompetence med de nyeste værktøjer og processer, der bruges i branchen.
- Få mentorskab fra de bedste - Arbejd 1:1 med ekspertmentorer fra virksomheder som Spotify, Netflix, Google og Apple.
- Personlig feedback - Få konstruktive, strukturerede og brugbare indsigter til at tackle komplekse designproblemer.
UI UX Kursets læreplan
1. Grundlæggende og introduktioner
UI/UX
- Hvad er design?
- Hvad er UI og UX?
- Forskelle mellem UI og UX.
- Historien om UX
Brugervenlighed
- Hvad er brugervenlighed?
- Eksempler fra den virkelige verden
- Digitale eksempler
Designtænkning
- Processen for designtænkning
- Dobbelt diamant-tilgang
Introduktion til designproblemer
- Porteføljedesign
- Designøvelse for at forstå DT-metoden.
Introduktion til Figma
- Detaljeret forklaring af Figma
- Lær Figma-grænsefladen
- Start nye projekter
- Tilføj og rediger indhold
- Start det første design
- Del og eksporter
2. Research, analyse og syntese
UX-research
- Hvordan man gennemfører en stakeholderanalyse
- Hvordan man gennemfører stakeholderinterviews
- Forståelse af kundens krav
- Forståelse af din målgruppe
Metoder til brugerresearch
- Primær og sekundær
- Kvalitativ og kvantitativ
3. Opret spørgeskemaer
UX-interview og dataindsamling
- Opret et spørgeskema med åbne spørgsmål
- Designudfordring for at forstå, hvordan en reel brugerinterview fungerer
- Identificere brugernes behov
- Lære at kortlægge brugernes behov
- Lære at kortlægge forretningsbehov
Konkurrenceanalyse
- Dybdegående konkurrenceanalyse
- SWOT-diagram til forståelse af markedsmuligheder
- Udarbejde en problemformulering
Analyse af data
- Organiser indsamlede data i fælles temaer ved hjælp af affinitetsmapping
- Generer indsigter.
Mapping af persona og empati
- Opret brugerpersona
- Opret en empati-kort
Mapping af brugerrejsen
- Opret en kort over brugerrejsen til
- Visualisering af rejsekort for »As Is« og »To be«
Storyboarding
- Visualisere brugerrejsen på en billedlig måde
- Oprette en Canvas for værditilbud
4. Idéudvikling og design
Idéudvikling
- Metoder til idégenerering og udvælgelse.
- Hvordan kan vi udtrykke os og skabe et designstatement. Anvende læring på et designproblem og præsentere i klassen.
Oprette brugerflows
- Brugernes opgavestrøm
- Opret brugerflow for en app
- Opret brugerflow for en eksisterende app, f.eks. Gpay, Ola
Informationsarkitektur
- Kortsorteringsmetoder til generering af IA
- Forskellige typer kortsortering
- IA for en eksisterende app gennem omvendt designproces
Design af navigation
- Navigationsdesign og generering af webstedskort
- Forskellige typer navigation
- Hvad man bør gøre og ikke bør gøre
- Opret en webstedsoversigt for en eksisterende applikation for at forstå detaljerne i oprettelsen af en webstedsoversigt.
Kognitive fordomme
- Kognitive fordomme i design
- Fordomme, der hjælper med at skabe brugercentrerede løsninger
- Introduktion til 20-30 kognitive fordomme inden for humanpsykologi.
- Medium fidelity i Figma
- Opret prototyper med medium fidelity i Figma
- Introduktion til raster, stil og plugins i Figma.
- Prototypeudvikling i Figma.
Øv dig i design med høj fidelity i Figma
- Opret brugergrænseflader i Figma
- Opret High Fidelity-prototyper af tidligere oprettede medium fidelity-skærmbilleder.
Interaktionsdesign
- Introduktion til forskellige typer interaktioner
- Introduktion til mikrointeraktioner
- Opret interaktioner og mikrointeraktioner i Figma ved at oprette prototyper af tidligere oprettede højfidelity-brugergrænseflader
Systemdesign
- Introduktion til designsystemer
- Forstå komponenterne i Googles materialedesign og Apples iOS.
- Introduktion til rumlig brugergrænseflade
- Opret rumlige UI-komponenter af designet UI i Figma
5. Skitsering
Introduktion til wireframing
- Grundlæggende skitsering
- Opret wireframes med lav troværdighed
Prototypeudvikling på papir
- Replikér en eksisterende brugergrænseflade til en app
- Præsenter en skærm designet af studerende
6. Wireframing og prototypeudvikling
Prototypeudvikling
- Opret interaktive prototyper i Figma.
- Konverter tidligere tegnede papirprototyper til medium fidelity i Figma
Brugervenlighedstest
- Hvad er brugervenlighedstest?
- Hvordan får man deltagere?
- Hvordan udfører man test?
- Opret opgaver til test.
Metoder til brugervenlighedstest.
- A/B-test
- Fjernbrugbarhedstest
- Gorilla-test
- Mobil først-design
- Responsivt design
- Forskellige typer tilgængelighed.
Tilgængelighed i design.
- Introduktion til W3's retningslinjer for tilgængelighed AA og AAA.
- Lean og Agile UX.
- Læring gennem eksempler
Introduktion til visuel design
- Rutnætter og mellemrum
- Designprincipper
- Layout
- Typografi
- Ikonografi
- Hierarki
Designprincipper
- Synlighed
- Kortlægning
- Konsistens
- Begrænsninger
- Rutenet og afstand
- Typer, fordele, regler, betydning og værdier
- Layouts (typer og regler)
- Hierarkiske principper.
- Designprincipper
Farveteori
- Farveteori
- Branding og oprettelse af moodboards
- Designprincipper
- Opret UI-komponenter og stilarter i Figma.
- Opret moodboards til prototyper med middel til høj pålidelighed
7. Portefølje
Vejledning til portefølje og CV
- Introduktion til casestudiedesign til porteføljen
- Storytelling i porteføljen
- Opret en casestudie på Behance og Medium
- Læring gennem eksempler på casestudier
- Vejledning til oprettelse af et CV til rollen som UI/UX-designer
- Skab synlighed på LinkedIn og Instagram.
Gennemgang af portefølje
- Gennemgang af portefølje
- Vejledning til spørgsmål, som rekrutterere kan stille på baggrund af porteføljen.
8. Karriereplan
Forberedelse til interview
- Vejledning til at klare brugerinterviewet
- Hyppige spørgsmål
- Hvordan klarer man en whiteboard-udfordring?
- Eksempler og live-øvelse.
- Hvordan man tackler en 24-timers designudfordring.
Master-certifikat i UI UX Design
Ved succesfuld afslutning af programmet modtager alle studerende et certifikat som tegn på deres hårde arbejde og engagement
Ekstra: Lær i dit eget tempo med vores supplerende kurser og e-bøger i verdensklasse:
Figma til UI/UX: Bliv ekspert i webdesign i Figma
Lær alt om moderne web- og mobilapplikationsdesign med hjælp fra Figma, en almindeligt anvendt software til UI/UX-design.
- Praktisk e-læring
- 12 timers varighed
- Dækker grundlæggende og avancerede koncepter
- Lær gennem sjove øvelser
- Livstidsadgang
Adobe XD til webdesign: Grundlæggende principper for UI/UX
Få omfattende viden om UI/UX-design ved hjælp af Adobe XD, en førende UI/UX-software i Adobe Suite.
- Praktisk e-læring
- 10 timers varighed
- Dækker grundlæggende og avancerede koncepter
- Lær gennem sjove øvelser
- Livstidsadgang
101 UX-principper – anden udgave (e-bog)
Lær alt om UX fra UX-love til praktisk brugergrænseflade, farve, typografi og tilgængelighed med denne e-bog om brugeroplevelse.
- Holistisk dækning af UI/UX-koncepter
- Begyndervenlig med en praktisk tilgang
- Over 20 års kollektiv UX-indsigt
- Praktisk e-bog. Mere end 450 sider
Din UI/UX-karriere er klar til at tage fart!
Ofte stillede spørgsmål om bootcamp for UI- og UX-design
1. Hvilke praktiske færdigheder kan jeg forvente at have efter dette UI UX-designkursus?
Efter at have gennemført dette UI UX Bootcamp vil du være i stand til at:
- Forstå rollen som en UI- og UX-designer og forskellen mellem de to
- Forstå og beskrive de forskellige stadier i UI/UX-udviklingsprocessen
- Gennemføre brugerundersøgelser på en effektiv måde og få værdifulde indsigter fra dem
- Få ideer til et produkt, skabe en interaktiv prototype og teste hypoteser
- Skabe et engagerende brugergrænseflade med passende designkomponenter baseret på
- Skabe et omfattende og engagerende brugerflow til et produkt
- Skabe produktprototyper ved hjælp af Figma
2. Hvordan vil dette UI UX Bootcamp hjælpe mig?
Ud over at give dig en grundig forståelse af UI- og UX-design vil dette UI/UX-kursus hjælpe dig med at designe en portefølje allerede fra dag ét. UI UX-pensummet hjælper dig med at lære mere om de nyeste principper inden for UI- og UX-design, bedste praksis, værktøjer og komponenter, og du vil bruge denne viden til at opbygge din egen portefølje. UI UX-designuddannelsen hjælper dig med at få et job hurtigere, da det er et bevis på, at du ved, hvad du kan forvente som en potentiel UI/UX-designer. Kursets længde varierer mellem 12 og 17 uger, hvor du bliver en kompetent UI UX-designer.
3. Hvem er denne UI/UX-designkursus for?
Dette online UI/UX Bootcamp er for alle, der er interesseret i UI/UX-design. Uanset om du ønsker at styrke dine grundlæggende færdigheder inden for UI UX-design eller skifte til en karriere inden for UI/UX, er denne kursus noget for dig. Alle kan tilmelde sig, herunder:
- Softwareudviklere
- Webudviklere
- Mobiludviklere
- Grafiske designere
- Illustratorer
- Arkitekter
- Industriedesignere
- Indretningsarkitekter
- Iværksættere
- Fagfolk fra andre områder
4. Hvilke software- og systemkrav er der til denne UI/UX-designkursus?
Software
- En webbrowser som Google Chrome, Microsoft Edge Opera, Safari eller Firefox
System
- Alle arbejdsstationer eller bærbare computere med internetadgang og mindst 8 GB RAM
5. Hvorfor skal jeg vælge denne UI/UX Bootcamp, der tilbydes af AVC?
Denne kombinerede UI/UX-designkursus tilbyder dig mange fordele, som andre lignende kurser ikke har. Disse inkluderer:
- Denne kursus fokuserer på at skabe en portefølje allerede fra dag ét
- Du vil arbejde med to virkelige projekter, der deles af et designstudie
- Du vil anvende alle de færdigheder/værktøjer/principper, du lærer i den sidste del af kurset
- Denne Bootcamp indeholder casestudier, som du senere kan føje til din portefølje
- Du lærer at bruge den nyeste stack af UI/UX-software, der er relevant for branchen
- Du vil lære fra UI UX-designklasser med ekspert UX/UI Design-mentorer fra store tekniske organisationer
De bedste UI UX-kurser online fokuserer på praktiske færdigheder, og dette kursus er ingen undtagelse.
6. Kan jeg arbejde fuldtid, mens jeg er tilmeldt dette UI/UX Bootcamp?
Ja, det kan du! Vi har flere grupper for UI- og UX-kurser, der er designet til at hjælpe travle erhvervsaktive med fuldtidsarbejde. Du kan deltage i live instruktørledede sessioner på det angivne tidspunkt i henhold til din tidsplan og derefter færdiggøre opgaver/projekter i din fritid.
7. Hvad er UI/UX-design?
I designtermer refererer UI til design af brugergrænseflader, mens UX refererer til design af brugeroplevelser. UI UX-onlinekurset dækker begge discipliner i detaljer.
8. Hvorfor er UI UX vigtigt?
I dagens digitale tidsalder har hvert produkt, hver tjeneste og hver platform en applikation eller et websted, så kunderne kan lære mere om det, hvorfor dets UI og UX, dvs. brugeroplevelse og brugergrænseflade, er utroligt vigtigt. Hvor let det er for en kunde at interagere (nemt at navigere, smidigt og intuitivt) og hvordan en hjemmeside/applikation ser ud, skaber det første indtryk af produktet/tjenesten hos kunden/kunderne. Dette afgør, om de vil engagere sig i det i fremtiden.
9. Hvad er forskellen mellem UX og UI?
UX betyder brugeroplevelse, mens UI betyder brugergrænseflade. Førstnævnte handler om den overordnede oplevelse af at bruge en applikation eller et websted (om de er lette at navigere i). Sidstnævnte handler om den grafiske layout på hjemmesiden/applikationen (de forskellige komponenter – knapper, skrifttyper osv.). UX UI-kurset er designet til at dække begge disse aspekter af design.
10. Hvad spiller en nøglerolle i UI UX-design?
Følgende faktorer spiller en afgørende rolle i UI UX-design:
- Enkel, intuitiv navigation
- Elementer, der er lette at forstå
- Et layout, der giver en overordnet mening med hensyn til brugerflowet
Praktisk – projekter fra virkeligheden er inkluderet (og mere!)
Styrk dit profil med projekter fra den virkelige verden
Opbyg en portefølje og få job som UI/UX-designer
Målgruppe
Denne online UI/UX Bootcamp er for enhver, der er interesseret i UI/UX design. Uanset om du ønsker at styrke dine grundlæggende UI UX designfærdigheder eller skifte til en karriere inden for UI/UX, er dette kursus for dig.
Pris
19.500,00 DKK
Få information
Adding Value Consulting (AVC) AB
Siden 2006 har vi været på forkant med at omdefinere professionel uddannelse og bevæge os ud over passiv læring for at certificere reelle færdigheder og skabe reel effekt. Vi mener, at fagfolk ikke bør være nødt til at vælge mellem...