Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Startdato
Kursusbeskrivelse
CompTIA A+ Core 1 & Core 2 eLearning (inkl. eksamen)
CompTIA A+ er branchestandarden for at starte en IT-karriere i dagens digitale verden. Gennem denne certificering bliver kandidaterne certificeret som erfarne problemløsere, der kan understøtte den nuværende kerneteknologi, såsom sikkerhed, netværk, virtualisering osv.
Hvorfor CompTIA A+?
CompTIA A+ er den eneste anerkendte branchecertificering, der bruger færdighedstests til at vise, at fagfolk kan tænke hurtigt for at udføre kritiske IT-supportroller. Arbejdsgivere over hele verden stoler på ham, når det gælder at identificere kontakter til endpoint management og teknisk support. CompTIA A+ bruges mere end nogen anden IT-kompetence inden for teknisk support.
- CompTIA A+ giver et helhedsbillede af grundlæggende IT-drift og support. Ifølge U.S. Bureau of Labor Statistics har CompTIA-certificerede medarbejdere med mindre end et års erhvervserfaring mere viden end ikke-certificerede medarbejdere med tre års erhvervserfaring.
- CompTIA A+-certificering kræves i stigende grad til forskellige stillinger.
- CompTIA's præstationskvalifikationer værdsættes højt af medarbejdere, da de validerer færdigheder og viden
- CompTIA A+ kernefamilien er for nylig blevet udvidet for at håndtere voksende områder inden for IT-support, f.eks. sikkerhed, driftsprocedurer, netværk og tilslutningsmuligheder.
Hvad kan CompTIA A+ bruges til?
Efter at have bestået de to prøver, der indgår i CompTIA A+ Core Series, Core 1 (220-1101) og Core 2 (220-1102), vil kandidaterne lære om følgende it-teknikker og færdigheder:
- Øget brug af SaaS-applikationer til fjernarbejde
- Lære mere om fejlfinding og fjerndiagnose samt korrektion af almindelige software-, hardware- eller forbindelsesproblemer
- Skifte kernekompetencer fra cloudvirtualisering og IoT-enhedssikkerhed til datahåndtering og scripting
- Flere operativsystemer, som teknikere ofte støder på, herunder kritiske systemer, deres anvendelsesområder og hvordan man kører dem korrekt
- Som et afspejling af de ændrede arbejdsroller sendes mange opgaver til specialiserede leverandører, da certificeringsudbydere skal vurdere, om noget bedst løses på stedet, eller om man kan spare tid og penge ved at levere knowhow direkte til leverandøren.
CompTIA A+ Core 1 og Core 2eLearning (inkl. eksamen)
CompTIA A+ er branchestandarden for at starte en IT-karriere i dagens digitale verden. Gennem denne certificering bliver kandidaterne certificeret som erfarne problemløsere til at understøtte aktuel kerneteknologi, f.eks. sikkerhed, netværk, virtualisering osv.
Versionerne af denne certificering er CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) og 220-1102 (Core 2).
COMPTIA A+ 220-1101 (CORE 1) ONLINE-KURSINFORMATION
- 12 måneders adgang til platformen
- CompTIA CertMaster Learn (selvstyret onlinekursus)
- 10 videolektioner med præstationsbaserede spørgsmål
- 100 øvelsesopgaver
- CompTIA A+ Core 1 Virtual Labs er inkluderet
- Flashcards sikrer, at du kender den terminologi og de akronymer, der kræves til prøven.
- Afsluttende vurdering med 90 spørgsmål, der simulerer prøveoplevelsen.
COMPTIA A+ 220-1102 (CORE 2) ONLINE-KURSINFORMATION
- 12 måneders adgang til platformen
- CompTIA CertMaster Learn (selvstudiekursus online)
- 10 videolektioner med præstationsbaserede spørgsmål
- 90 øvelsesopgaver
- CompTIA A+ Core 2 Virtual Labs inkluderet
- Flashcards sikrer, at du kender den terminologi og de akronymer, der kræves til prøven.
- Afsluttende vurdering med 90 spørgsmål, der simulerer prøveforløbet.
Indhold
- Hardware – Identificering, brug og tilslutning af hardwarekomponenter og enheder, herunder den brede viden om forskellige enheder, der nu er nødvendig for at understøtte fjernarbejdsstyrken.
- Operativsystem - Installation og support af Windows OS, herunder kommandolinje- og klientstøtte. Systemkonfiguration, afbildning og fejlfinding for Mac OS, Chrome OS, Android og Linux OS.
- Fejlfinding af software - Fejlfinding af problemer med computere og mobile enheder, herunder almindelige OS-, malware- og sikkerhedsproblemer.
- Netværk – Forklar typer netværk og forbindelser, herunder TCP/IP, WIFI og SOHO.
- Fejlfinding – Løs hurtigt og effektivt problemer med fysiske enheder og netværksproblemer.
- Sikkerhed – Identificer og beskyt enheder og deres netværksforbindelser mod sikkerhedsrisici.
- Mobile enheder – Installer og konfigurer bærbare computere og andre mobile enheder samt supportprogrammer for at sikre forbindelse for slutbrugere.
- Virtualisering og cloud-tjenester – Sammenlign og kontraster koncepter for cloud-tjenester og konfigurer virtualisering på klientsiden.
- Operative procedurer – Følg bedste praksis for sikkerhed, miljøpåvirkning, kommunikation og professionalisme.
Mål
Kandidaterne vil lære om følgende emner:
- Metoder til support af IT-infrastruktur, f.eks. avanceret fejlfinding af enheders forbindelsesmuligheder, håndtering af slutpunkter og grundlæggende netværksarbejde.
- Hvordan man identificerer, bruger, tilslutter, konfigurerer og supporterer hardware til mobiltelefoner, pc'er og IoT, herunder stik, tilbehør og komponenter.
- Best practice for datalagring, gendannelse og håndtering af data.
- Hvordan man udfører vigtige grundlæggende sikkerhedsfunktioner, f.eks. håndtering af integritetsproblemer, opdagelse og fjernelse af skadelig software, hærdning af enheder og optimering af den fysiske sikkerhed.
- Hvordan man installerer, supporterer og konfigurerer Windows OS samt forstår andre operativsystemer som Linux, Mac, iOS og Android.
- Hvordan man administrerer klient- og cloudbaseret SaaS-software.
- Fejlfinding og løsning af problemer i forbindelse med centrale service- og supportudfordringer.
- Bedste praksis for dokumentation, scripts til IT-support og ændringshåndtering.
- Hvordan man fejler software på computere og mobile enheder for funktioner som applikationssikkerhed.
- Forskellige typer netværk og forbindelser, herunder WIFI, TCP/IP og SOHO (Small Office/Home Office).
- Metoder til fejlfinding af problemer med enheder og netværk.
- Identificere og afhjælpe sikkerhedsbrister i netværksforbindelser og enheder.
- Installere og konfigurere mobile enheder som bærbare computere og mobiltelefoner.
- Sammenligne, kontrastere og anvende cloud-tjenester og visualisering på klientsiden.
- Overholde og integrere bedste praksis for miljøbeskyttelse, sikkerhed, professionalisme og kommunikation.
Hvem kurset henvender sig til
- Helpdesk-tekniker
- Specialist i computer support
- Tekniker til feltservice
- Helpdesk-tekniker
- Associeret netværksingeniør
- Systemsupporttekniker
- Junior systemadministrator
COMPTIA A+ 220-1101 (CORE 1) OG 220-1102 (CORE 2) ONLINE-EKSAMEN DETALJER
- Multiple choice-spørgsmål, præstationsbaserede spørgsmål (PBQ): Præstationsbaserede spørgsmål (Performance-based questions) er prøveopgaver, der er udformet til at teste en kandidats evne til at løse problemer i virkelige miljøer og leveres enten som simuleringer eller i virtuelle miljøer) og drag and drop.
- Højst 90 spørgsmål pr. prøve.
- Bestået resultat:
- 220-1101: 675 (på en skala fra 900)
- 220-1102: 700 (på en skala fra 900)
- Eksamensudbyder: Person Vue (Testcenter eller online eksamen).
Forudsætninger
For at få adgang til CompTIA A+-kurset og Core 1- og Core 2-eksamen anbefales det, at kandidater har 9-12 måneders praktisk erfaring som helpdesk-supporttekniker, desktop-supporttekniker eller feltservicetekniker.
Certificering: CompTIA A+ officielt certifikat
ANMELDELSER
»Meget god kurs. Gør noget ret svært meget lettere. Praktisk og meget nyttigt.« Veronica Augustsson
Målgruppe
CompTIA A+ core 1 og core 2-certificeringen er ideel for personer, der søger grundlæggende viden og færdigheder inden for IT.
Pris
6.500,00 DKK
Få information
Adding Value Consulting (AVC) AB
Siden 2006 har vi været på forkant med at omdefinere professionel uddannelse og bevæge os ud over passiv læring for at certificere reelle færdigheder og skabe reel effekt. Vi mener, at fagfolk ikke bør være nødt til at vælge mellem...