Jeg har behov for et kursus i kontraktskrivning - Forum

04-06-2008 14:35   Kenneth

Jeg har præcis åbnet eget konsultfirma og behøver at gå et kursus i kontraktskrivning. Kan i anbefale et kursus? mvh Kenneth


RE: Kontraktskrivning
11-06-2008 14:32   Mai Lundin

Hej Kenneth, Kurser i kontraktskrivning finder du vores søgetjeneste, hvis du laver en søgning på ordet "kontrakt".

Afhængig af hvilken type kontrakter du skal skrive - internationale kontrakter eller grundlæggende aftaledokumenter og hvor meget tid du har mulighed for at afsætte, så findes der et relevant kursus.

Søg i vores søgetjeneste og få mere information om de konkrete kurser og send evt. en uforpligtende interesseforespørgsel, som går direkte fra vores hjemmeside til kursusudbyderen. Du bliver så kontaktet med et tilbud, og vejledning om, hvordan du bliver tilmeldt mm. Servicen er gratis.

Finder du ikke det du søger er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig eller mine kolleger igen. Held og lykke med din søgning!


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her