Jeg søger en kortere uddannelse eller et kursus i virksomhedsøkonomi - Forum

13-03-2008 12:58   Lise, Århus

Jeg søger en kortere uddannelse eller et kursus i virksomhedsøkonomi. Det er et krav at skolen ligger i Århusområdet. Jeg skal åbne egen indretningsbutik, men behøver lære mig grundlæggende om økonomi i en lille virksomhed. Om nogle har nogle tips eller erfaringer, så hør gerne af jer.


RE: Jeg søger en kortere uddannelse eller et kursus i virksomhedsøkonomi
09-04-2008 15:23   Mai Lundin, Uddannelsesrådgiver

Hej Lise, Gå ind under overskriften "Søg uddannelse og vælg kategorien "Handel, finans og økonomi". Derefter får du en liste over økonomi kurser og uddannelser i Danmark. Nederst på siden kan du desuden finde information om forskellige kursustyper indenfor det økonomiske område. Derefter kan du kontakte en konkret kursusarrangør og gøre en uforpligtende forespørgsel eller du er også velkommen til, at kontakte vores uddannelsesrådgivning, hvis du behøver mere information. Send en e-mail til info@finduddannelse.dk eller ring på 6991 1553. Håber dette kan hjælpe dig videre. Med venlig hilsen Mai Lundin


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her