Jeg leder efter en projektleder uddannelse, som kan tages ved siden af arbejde - Forum

04-11-2008 17:10   Simon Lund

Jeg leder efter en projektleder uddannelse, som jeg kan tage ved siden af mit arbejde. Jeg arbejder pt i udlandet og kurset må derfor meget gerne være netbaseret / e-learning. Venligst Simon


RE: Probana afholder et projektledelses-kursus, som er primært e-learning
04-11-2008 18:14   finduddannelse

Hej Simon, Probana afholder et projektledelses-kursus, som er primært e-learning, men med enkelte fremmøde-dage. Kurset kan imidlertid gennemføres som ren e-learning, og fremmøde er ikke obligatorisk eller nødvendigt - hvis du fx arbejder i udlandet. Probana har kurser i både Projektledelse / LEAN projektledelse / ”alm.” ledelse osv. Kig også generelt i projekt-kategorien.


RE: Her finder du fjernundervisningsuddannelser
10-11-2008 09:53   finduddannelse

University of Liverpool har netop uploadet en liste af Masteruddannelser, der alle kan tages som e-learning.

Netau har et fjernundervisningskursus i Projektstyring i Praksis.

Og QRP, Adding Value og Mentorix har alle e-learning kurser i Prince2.


Vi har nu over 200 kurser og uddannelser i vores projektlederuddannelse kategori
07-03-2013 13:43   finduddannelse

RE: For dig der leder efter projektlederuddannelse i København
07-03-2013 13:51   finduddannelse

RE: For dig der leder efter projektlederuddannelse i Århus
07-03-2013 13:53   finduddannelse

RE: For dig, der leder efter projektlederuddannelse i Syddanmark
07-03-2013 13:55   finduddannelse

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her