Hej Jeg kunne godt tænke mig at blive mindfulness instruktør - Forum

11-05-2012 11:06   Charlotte

Hej Jeg kunne godt tænke mig at blive mindfulness instruktør. Jeg har ikke nogen forudgående erfaring med mindfulness, men jeg synes området er rigitgt spændende. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg bliver mindfulness instruktør, og hvor jeg kan tage en mindfulness uddannelse - gerne på Fyn?


RE: Jeg kunne godt tænke mig at blive mindfulness instruktør
14-05-2012 14:52   finduddannelse

Hej Charlotte Du kan tage en uddannelse til mindfulness instruktør over 40 lektioner i Odense. Ellers kan du finde udbydere i Ålborg, Århus eller København. Alle kan tage denne mindfulness uddannelse, så hvis mindfulness har din interesse, er det fint. Jeg håber du fik svar på dine spørgsmål.

Held og lykke!

Med venlig hilsen finduddannelse


RE: Findes der mindfulness som 6-ugers selvvalgt
17-05-2012 09:49   Mugen

Jeg har forsøgt at finde et 6-ugers selvvalgt kursus/uddannelse til mindfulness instruktør for ledige. Helst i Aarhus. Nogle forslag?


RE: Mindfulness uddannelse som 6 ugers selvvalgt uddannelse
09-04-2013 11:12   kurserforledige.com

Du kan finde mindfulnesskurser, der kan tages som 6 ugers selvvalgt uddannelse på siden kurserforledige.com. Kig i mindfulness-kategorien.


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her