Dekoratør - Forum

24-09-2008 09:40   Betina Evers
Hej.. jeg er en kvinde på 37 år.... der godt kunne tænke mig at læse til dekoratør.... på sjælland.... hvor kan det lade sig gøre???

Dekoratøruddannelse - Kursus som dekoratør
24-09-2008 17:06   finduddannelse

Hej Betina, Der findes forskellige dekoratøruddannelser - alt efter, hvad du er ude efter.

Se på vores side studentum.dk hvor du kan finde uddannelser som indretningskonsulent.

Endelig kan du læse mere på UG. Held og lykke


RE: Dekoratør
13-11-2008 20:50   shanthi petersen
Hej Jeg er en pige på 24 år , jeg ville høre om hvordan man uddanner sig til dekroatør til vinduer i forskellige butikker, jeg bor i Hørsholm men vil jo helst læse her på Sjælland. Hvor langt tager den? Skal man selv betale den og hvad kræver det af skolegang? Jeg har en hf men starter til januar på hgs i 12 uger hilsen Shanthi

RE: Dekoratør
07-12-2010 21:49   Stine RC

Du kan også tilmelde dig forskellige mini-kurser og workshops og lære en masse af de grundlæggende ting. Se bl.a. mit website: www.stinerc.com - og st-Martins college i London har også kurser af 3-4 dages varighed. De bedste hilsener Stine RC


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her