Hvilke mulighedder findes der? - Forum

13-07-2009 14:57   Nanna Poulsen
Jeg er en pige på 20, og jeg har altid tegnet og malet. Jeg vil rigtig gerne uddanne mig inden for en eller anden kunstform, og har overvejet Karakter Animator uddannelsen, men der er bare ikke nok information og finde om det. Det eneste sted jeg har fundet som uddanner Animatorer, er i Viborg, og jeg har på ingen måde lyst til at flytte til jylland. Og de skriver ikke om uddannelsen er s.u berretiget, eller hvor meget det evt. koster. Mit spørgsmål er så: Findes der virkelig ikke andre steder som uddanner animatorer? Og hvis ikke: Hvilke andre muligheder er der, hvis det ikke skulle være animation?

RE: Hvilke mulighedder findes der?
14-08-2009 10:28   Mai
Hej Nanna, Så skal du gå ind på vores hjemmeside for eftergyminasielle uddannelser studentum.dk. Her på siden finder du kurser og efteruddannelser for de som allerede er i erhvervslivet. Held og lykke med din søgning!

Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her