Flere af mine medarbejdere behøver PC-kørekort i Microsoft Office - Forum

09-04-2008 15:13   Troels

Hej, Flere af mine medarbejdere behøver PC-kørekort i Microsoft Office. Det drejer sig om 6-8 personer. Vi har fine uddannelseslokaler på kontoret og vil derfor gerne have kurset her. Er det nogen som kan anbefale en uddannelsesarrangør, som underviser i PC-kørekort i hovedstadsområdet? Det drejer sig om de mest grundlæggende dele af Microsoft Office pakken: Outlook, Excel, Word samt en overgribende gennemgang af øvrige Microsoft produkter og deres funktion. Her tænker jeg især på Access men også PowerPoint. Jeg vil gerne have flere tilbud. Kurset er forresten primært forbeholdt sælgere og må gerne skrædersys derefter i det omfang det er muligt.


RE: Flere af mine medarbejdere behøver PC-kørekort i Microsoft Office
11-04-2008 16:42   Mai Lundin, Uddannelsesrådgiver

Hej Troels, Hvis du søger på kategorien IT får du en liste over alle udbydere af IT-kurser, herunder også det velkendte PC kørekort. Stortset alle har firmakurser eller kan tillempe kurserne i større eller mindre grad. Du kan desuden læse om alt hvad EU PC kørekortet indeholder på informationssiderne nederst på samme side. Se alle Microsoft kurser her. Finder du ikke det du søger, er du velkommen til at kontakte mig eller en af vores andre uddannelsesrådgivere på info@finduddannelse.dk eller 7014 2066. Jo mere information vi kan få om, hvor, hvem og hvilken branche det gælder, desto lettere bliver det for os at hjælpe dig med at finde det helt rette kursus. Held og lykke med din søgning!


Microsofts egne kurser indenfor PC-kørekort
16-04-2008 17:24   Ole

Microsoft har egne kurser indenfor PC-kørekort og hele office-pakken i øvrigt. Dem kan jeg absolut anbefale. /Ole


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her