Nyuddannet økonomiassistent - Vil gerne opdatere uddannelse - Forum

15-04-2008 11:43   Bente Olsen

Kære rådgiver, Jeg er uddannet økonomiassistent, men det er efterhånden mange år siden. Nu er jeg blevet arbejdsløs og vil gerne opdatere min uddannelse. Hvordan kommer jeg videre? PS: Jeg har mulighed for at studere dagtid. Med venlig hilsen Bente


RE: Nyuddannet økonomiassistent - Vil gerne opdatere uddannelse
24-04-2008 16:27   finduddannelse

Kære Bente, Se kategorien Handel, finans og økonomi, her findes et stort udvalg af efteruddannelser og kurser indenfor økonomi og regnskab. Kig evt. også i stillingsannoncerne hos de forskellige rekrutteringsbureauer og jobsøgningsmaskiner på nettet og få inspiration til, hvilken retning du vil udvikle dig. Se både på hvilke kvalifikationer, som efterspørges og personlige interesser du har. Som arbejdsløs anbefaler jeg desuden at du kigger på arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU), som afholdes dagtid. Kontakt mig gerne igen, hvis du behøver yderligere hjælp. Send en e-mail til info@finduddannelse.dk eller ring på 7014 2066. Held og lykke med din søgning!


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her