Findes der et kursus som hedder økonomi eller regnskab for ikke-økonomer? - Forum

14-04-2008 15:15   Carsten Bertelsen

Hej, findes der et kursus som hedder økonomi eller regnskab for ikke-økonomer eller noget lign. /Carsten


RE: Findes der et kursus som hedder økonomi eller regnskab for ikke-økonomer?
24-04-2008 16:34   finduddannelse

Hej Carsten, Jeg ved flere kursusudbydere har kurser og uddannelser specielt udformet til personer, som ikke arbejder direkte med økonomi, men som alligevel er i behov af en vis økonomisk kompetence, fx selvstændigt erhvervsdrivende, butiksejere, enmands-virksomheder osv. Kurser i økonomi for ikke-økonomer

Da jeg ikke ved hvor du bor, anbefaler jeg, at du søger under kategorien Handel, finans og økonomi i vores søgemaskine. Du kan se listen fordelt på byer og derved søge et kursus i dit nærområde.

Hvis du har brug for yderligere rådgivning er du velkommen til, at kontakte mig eller en af mine kolleger igen på info@finduddannelse.dk eller 6991 1555. Send os gerne så meget information som muligt om, hvad du søger, hvor du søger det og evt. tidligere kvalifikationer. Jo mere vi ved, jo lettere bliver det for os at hjælpe dig.

Held og lykke!


Hvis du leder efter et regnskabskursus ...
10-09-2013 10:18   finduddannelse

VI har uploadet næsten 300 kurser indenfor økonomi og handel - og har derfor inddelt kursusudvalget i en række specifikke underkategorier. Leder du efter regnskabskurser, så har vi samlet hele markedet her.

Du kan også finde HD uddannelser samt kurser i finans, økonomistyring, moms og skat og lønadministration.

Vi håber I finder det I leder efter. Alternativt, må I meget gerne sende en forespørgsel. Så vil een af vores vejledere hjælpe jer med at finde den rette udbyder.


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her