Top 10 udbydere med bedst kundekontakt

Mystery Shopper Finduddannelse

Videreuddannelse kommer I mange forskellige former, men det har et fælles formål, at forbedre din job-relaterede indsats, hjælpe med personlig udvikling samt skærpe din CV til fremtidig arbejdsgivere. Når du vælger at videreuddanne dig selv, tager du et aktivt valg om selv-udvikling, og det er noget, der skal anerkendes.

Brugerens mønster:

Hos finduddannelse.dk tror vi på, at de bedste uddannelsesudbydere tager sig tid til at række personligt ud til potentielle kursister og ledere, der leder efter videreudvikling til deres virksomhed. Vores brugerundersøgelser viser, at I - vores brugere - værdsætter en hurtig responstid; faktisk vil de fleste af jer helst svares samme dag, som I har lavet forespørgslen. 

En lærerig øvelse:

Vi er i konstant udvikling og bestræber os på at give den bedste oplevelse for både vores brugere og vores udbydere.

Derfor har vi udrullet en Mystery Shopper-øvelse for at forbedre oplevelsen for jer besøgende på siden, mens vi gør udbydere opmærksomme på, hvordan I benytter jer af platformen og hvad I forventer af den.

Selve øvelsen:

For at teste vores system og for at give vores udbydere en bedre forståelse for, hvordan vores system fungerer med forespørgsler til kurser, der sendte vi en test-forespørgsel ud til alle vores udbydere. Vi valgte tilfældige kurser på udbydernes sider og sendte en anmodning om mere information om kurset, ligesom en almindelig bruger ville. Herefter tikkede responserne ind - og vi noterede deres responstider og kommunikationskanal.

Vi er stolte over at kunne sige, at 64% af udbyderne svarede på deres henvendelser indenfor en dag. 

Hvilket udbydere er mest opmærksomme på deres forespørgsler?

De følgende udbydere endte i Top 10 - præsenteret her i alfabetisk rækkefølge. Disse udbydere var gode til at række ud personligt, enten via telefon eller mail til potentielle kursister.

Detaljerne:

  • 146 kursusudbydere blev kontaktet
  • Alle henvendelser blev sendt om morgenen eller tidlig eftermiddagen
  • Alle udbyderne modtog en anmodning om information på et af deres kurser samt et telefon nummer og e-mail, hvor de blev bedt om at tage kontakt for at få give mere information
  • Auto-svar mails blev ikke regnet med i svarene. Efterfølgende opkald og emails blev noteret som et respons.

Vi vil gerne sige tak til alle udbydere for at tage så godt imod øvelsen og at vi værdsætter jer som kunder og stræber konstant efter at forbedre os.

Find et kursus her


Annoncer