Hvad siger tidligere kursister om Den vanskelige samtale?

Gennemsnit 4,8

Baseret på 13 evalueringer
Evalueringer offentliggøres i henhold til vores evalueringpolitik.
Evaluer udbyderen her!
5/5
Maria Dalgaard, juridisk specialkonsulent, Styrelsen for Patientklager (STPK)
07 jun 2023
Meget tilfreds med kurset.

Underviseren Pia Hardy havde en god kemi med deltagerne og brændte igennem. Godt med de skiftende gruppeøvelser.

5/5
Marlene Kallan, juridisk specialkonsulent, Styrelsen for Patientklager (STPK)
07 jun 2023
Meget tilfreds med seminaret.

Et seminar med brugbare forslag og løsninger, som jeg kan bruge i mit daglige virke. Fin fordeling mellem teori og opgaver. Brugbart idet at underviser har sat sig ind i vores a...

Vis alt
4/5
Maja Hansen, fuldmægtig, Styrelsen for Patientklager (STPK)
05 maj 2023
Meget tilfreds med kurset i 'den svære samtale'

Vi kom omkring mange forskellige aspekter af samtaler med forskellige konfliktniveauer og med fokus på løsninger.

4/5
Jens Nilausen, sektionsleder, Styrelsen for Patientklager (STPK)
05 maj 2023
Meget tilfreds

Pia var god til at tilrettelægge kurset til vores behov og det, som vi sidder med og de typer af samtaler, vi kan have.

5/5
Claus Villumsen , PA, Niels Brock
24 sep 2022
Helt igennem godt kursus - særdeles tilfreds

Pia er virkelige i øjenhøjde med deltagerne og formår at skifte let og ubesværet mellem slides alt efter hvor samtalen fører hen. Særdeles tilfreds.

4/5
Aylin Jensen, konsulent, Dansk Socialrådgiverforening
18 nov 2021
Helt igennem godt kursus

Et godt kursus, hvor man får konkrete værktøjer til at tackle vanskelige samtaler.

5/5
Finn Nøhr, konsulent, Dansk Socialrådgiverforening
18 nov 2021
Helt igennem godt kursus - særdeles tilfreds

Særdeles godt kursus med god balance mellem teori og praktisk anvendelige råd og teknikker. Underviser har særdeles god kommunikation med deltagerne.

5/5
Martin Hansen, IT-Projektleder,CBS
03 sep 2021
Særdeles tilfreds og mine bedste anbefalinger

Underviser er klart formidlende, inddragende og giver eksempler om praksis i forbindelse med teori.

5/5
Peter Lyngbak, Kvalitetschef, BJ-Gear
25 aug 2018
Meget tilfreds

God underviser, godt materiale, god tidsplan. Pia Hardy havde godt styr på materialet og svarede godt på uforberedte spørgsmål. Meget tilfreds.

5/5
Marina Poulsen, Økonomi og HR chef, BJ-Gear
25 aug 2018
Supergod undervisning

Har fået gode værktøjer til svære samtaler og kommunikation i det hele taget. Supergod undervisning og på et meget forståeligt niveau.

5/5
Louise Lyngaa, HR- og økonomiassistent, BJ-Gear
25 aug 2018
Et særdeles godt og grundigt kursus

Meget grundigt kursus med gode eksempler som kan bruges i praksis. God formidling. Særdeles tilfreds.

5/5
Henrik Rasmussen, Projektleder, Zûblin A/S
24 jun 2018
Særdeles tilfreds.

God formidling af svært stof.

5/5
Christel Eriksen, QA/QC Manager, Zûblin A/S
24 jun 2018
Særdeles tilfreds.

Særdeles tilfreds. God teori og refleksion til at se verden på en god måde.

Viser 1-13 af 13 anmeldelser