Jeg vil gerne lære engelsk på aftenskole eller på internettet - Forum

13-03-2008 16:43   Erik

Hej, Jeg vil gerne lære engelsk på aftenskole eller på internettet. Jeg har aldrig haft engelsk i skolen, så det skal være helt på begynderniveau. Er der nogen som kender en skole eller som har prøvet kurser på internettet? Jeg bor i Aabenraa.


RE: Jeg var tilfreds med EF's engelskkurser
18-03-2008 18:23   Maiken

Hej Erik, Jeg har tidligere gået et EF engelskkursus og jeg var meget tilfreds.


I kategorien "Sprog" finder du et stort udbud af udbydere og kurser
10-04-2008 08:29   Mai Lundin, Uddannelsesrådgiver

Hej Erik, På vores hjemmeside under kategorien "Sprog" finder du et stort udbud af både uddannelsesarrangører og konkrete sprogkurser i hele Danmark. Bemærk også muligheden for et sprogkursus kombineret med en kortere sprogrejse. Det kan være et godt alternativ til den almindelige sprogundervisning og giver dig mulighed for at træne dine sprogkundskaber og anvende dem i praksis. Finder du ikke det du søger, så kontakt en af vores uddannelsesrådgivere på info@finduddannelse.dk eller ring på 6991 1553. Held og lykke! Med venlig hilsen Mai Lundin


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her