Top 10 udbydere med bedst kundekontakt - 2023

Er du nysgerrig på at vide mere om, hvordan udbyderne her på finduddannelse.dk reagerer på dine henvendelser? Klik her for se Mystery Shopper 2023 resultaterne! 

Top 10 udbydere med bedst kundekontakt - 2023

Bliver man nogensinde rigtigt færdiguddannet? Hos finduddannelse.dk tror vi på, at der altid er plads til udvikling og nye kompetencer - uanset hvad du har læst, og hvad du laver nu. 

Nogle af de vigtigste grunde til at videreuddanne sig er bl.a. den karriereudvikling, du oplever, da du kan opnå nye jobmuligheder og højere lønninger samtidig med, at du holder dig fagligt opdateret. Du står derfor stærkere på arbejdsmarkedet med den nyeste viden implementeret i din værktøjskasse. Udover den faglige og akademiske udvikling kommer du også til at mærke en personlig vækst, da videreuddannelse bidrager til din personlige udvikling. Når du vælger at videreuddanne dig, tager du et aktivt valg om at investere i din selvudvikling, og det er noget, der skal anerkendes! 


Brugerens mønster:

Hos finduddannelse.dk tror vi på, at de bedste uddannelsesudbydere tager sig tid til at række personligt ud til potentielle kursister og ledere, der leder efter den helt rette form for videreuddannelse til netop deres virksomhed. Vores brugerundersøgelser viser, at I - vores brugere - værdsætter en hurtig responstid; faktisk vil de fleste af jer helst svares samme dag, som I har lavet forespørgslen. Det forstår vi godt, og vi forstår, hvis denne responstid kan have indflydelse på jeres valg af uddannelse. Derfor har vi sat os for at undersøge, hvor hurtigt vores udbydere egentlig reagerer. 

En lærerig øvelse:

Vi er i konstant udvikling og bestræber os på at give den bedste oplevelse for både vores brugere og vores udbydere. Mystery Shopper øvelsen er derfor udrullet med jer, de besøgende på siden, in mente, da vi på den måde kan gøre vores udbydere opmærksomme på, hvordan I benytter jer af platformen, og hvad I forventer af den. 

Mystery Shopper øvelsen:

For at teste vores system og for at give vores udbydere en bedre forståelse for, hvordan vores system fungerer med forespørgsler til kurser, sendte vi en test-forespørgsel ud til alle vores udbydere. Vi valgte tilfældige kurser på udbydernes sider og sendte en anmodning om mere information om kurset, ligesom en almindelig bruger ville. Herefter tikkede responserne ind - og vi noterede deres responstider samt kommunikationskanal.

Vi er stolte over at kunne sige, at 91% af udbyderne svarede på deres henvendelser inden for en dag. 

Hvilket udbydere er mest opmærksomme på deres forespørgsler?

De følgende udbydere endte i Top 10 - faktisk Top 12, da nogle udbydere simpelthen reagerede lige hurtigt. 

Nedenfor er udbyderne præsenteret i alfabetisk rækkefølge. Disse udbydere var særligt gode til at række ud personligt, enten via telefon eller mail til potentielle kursister.

Flecta International

IBL Sprogservice

Institut francais DK

Invent A/S

Kursusfabrikken

Kursustrappen Frederiksberg

Maersk Training

Mannaz

Mentorix

Montus Business Academy

Nexum

TACK International

Detaljerne:

  • 114 kunder blev kontaktet
  • Alle henvendelser blev sendt om morgenen eller ved frokosttid for at give alle en lige chance for at kunne vende tilbage
  • Alle udbydere modtog en henvendelse på et af deres kurser, der indholdt et telefonnummer og e-mail, hvor de blev gjort opmærksomme på, at den fiktive kunde var interesseret.
  • Auto-svar mails blev ikke regnet med i svarene. Efterfølgende opkald og e-mails blev noteret som et respons.

Find et kursus her


Annoncer